HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.01.17. 00:19 Szabó Árpi

Ez is az is

Réges rég már nem írtam blogot, úgyhogy most megpróbálom összefoglalni, hogy mi is történt az elmúlt időben.

Első és legfontosabb az, hogy ismét egy nagyon gyönyörű hétvégét töltöttem el az én cukorborsommal! Most én mentem hozzá le Szekszárdra! Nagyon jól éreztem magam. igaz nem csináltunk sok mindent, de meg kell mondjam én annak örültem a legjobban, hogy ketten vagyunk. Felőlem akár egész nap nézhettük volna egymás fejét is, akkor is szuper lett volna! Kaptam Gabi nénitől egy nagyon nagyon szuper pulcsit! rég vártam már egy ilyenre és most végre megkaptam:D Sose volt bátorságom megvenni, mondván, mi van ha nem áll jól::D De megkaptam, pont jó színben méretben minden:D Ahogy mondani szokás: színre szagra szögre jó:D Petrának lehet, hogy annyira nem tetszett, hogy lent voltam, mert kicsit kisajátítottuk a szokást, ezért bocsi, de nagyon rendes volt tőle, hogy kettesben lehettünk ennyi időt! Hozzá teszem amennyit beszéltem vele, még mindig ugyan olyan atom jó fej csajnak tartom mint eddig:D Visszatérve Dórira egyszerűen leírni nem tudom, hogy mennyire szeretem. Komoly mindegy mit csinálok csak vele legyek:D Már most hiányzik nagyon..... És nem tudom mikor fogunk legközelebb találkozni, hála a szuper munkámnak:( persze nem azért, de nagyon örülök, hogy dolgozhatok. Van most így némi pénzem, csak hát nagyon nem szeretném, hogy egy percig is azt érezze, hogy elhanyagolom. Meg fogom én találni ezt az egyensúlyt!:D 

Munka: fékpad, műhely. Mind a kettő kezd kezd beindulni, de nyilván ehhez idő kell. Remélem ez egy sikertörténet lesz:D 

Kéne néznem valami buzi telefont mert ez így már nem mehet tovább! 

Minden egyes Győri napom nagyon fárasztó. 8 kor kelek és valahogy mindig este 11 re érek haza.......

Elkezdtem írtók kemény spórolni, hogy legyen pénzem a kocsira:D

Hiányzol..............

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr213557101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása