HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2010.11.16. 11:45 Szabó Árpi

Tiszta fejjel!

Reggel ahogy felkeltem borzasztóan éreztem magam. Egyszerűen mintha meghaltam  volna. Azt nem is kell mondjam, hogy kivel álmodtam. Kár hogy már csak álom. Legszívesebben sírni tudnék, üvölteni tudnék. Annyira fáj, hogy így alakult.  Nem tudom mi lesz. Most tényleg nem tudom, nem akarom elveszíteni, ha belegondolok, hogy nem látom, és nem beszelek vele, akkor már kész vagyok. Ajj Istenem miért pont én?????? Csak emésztem magam, rosszul érzem magam. Remélem napokon belül elmúlik.:'( 

Tudom, hogy mit szeretnék csinálni, és azt is, hogy mit kéne. De én a szívemre fogok hallgatni, mindig is így tettem. 


"sírni ha fáj, remegni ha félek,
olyan jó néha érezni, hogy ÉLEK."

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr732452081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bánáti 2010.11.16. 13:25:52

nekem más dalszöveg jutott eszembe: "nem szabad sírni ha fá(y)j..." vagy a TNT nagy slágere...:)

Szabó Árpi 2010.11.16. 20:23:16

@Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d
süti beállítások módosítása