HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2010.10.19. 01:10 Szabó Árpi

Nehéz este!

 Muszáj volt beszélnem a Dórival! Nagyon nehéz ez így nekem, és neki is. Meg kell mondjam nagyon nehéz volt elindítani ezt a beszélgetést. Kicsit talán zavarban is volt. Elmondtam mindent amit érzek iránta. Kimondtam, hogy beleszerettem, a szemébe!!! Nagyon nagyon nehéz volt, de túl vagyok rajta és nagyon jó érzés. Igazából szerintem még nem nagyon tudja eldönteni, hogy mi legyen. Nagyon jó barátok, és még a Gáborral is tisztázni szeretné személyesen a dolgokat. Azt hiszem én a legrosszabb pillanatban jöttem, és nem akarja kockáztatni a barátságunkat:s Meg kéne próbál, de ez a döntés teljes egészében rajta áll. Én türelmesen várok, addig is jókat beszélünk legalább. De mit csináljak, egyszerűen már most hiányzik nekem. Ez van... Majd alakul valahogy.... Ki tudja hogy. Nehéz ügy:D

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr362382582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalti · http://kalti.blog.hu 2010.10.19. 11:08:32

Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj valamit KIMONDANI. Mi se mondtunk ki semmit, csak csináljuk ami jól esik...
süti beállítások módosítása