HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.05.03. 23:37 Szabó Árpi

Nehéz idők járnak

Úgy érzem ez a bejegyzés csak is kizárólag egy személyről szólhat. Ez a személy nem más mint az én szerelemem Dóri. Mostanában sajnos egy kicsit kevesebb idő jutott rá, mint ahogy én azt szerettem volna. Látom is rajta, hogy nagyon bántja ez a dolog és nem is örül neki, de hát legyünk őszinték, ki örülne neki? Próbálom persze a napomat mindig úgy intézni, hogy a lehető legtöbbet vele töltsem, de ez az elmúlt időben nem jött össze. Sajnos egy kicsit túlvállaltam magam. Sok a Szengine, a tanszék, és kevés az egyetem. Pedig most a legfontosabb dolognak Dóri és az egyetem kellene, hogy legyen.Most itt a félév végén a sok zh közepette összejöttek nagyon a dolgok. Próbálom a nyarat is intézni, de hát az sem rózsás. Úgy szeretném csinálni, hogy mindkettőnknek jó legyen, de nem egyszerű. Nagyon nagyon nem szeretném elhanyagolni, mert ez a lány aranyat ér. És hát ő életem szerelem ,így nem is szeretném elbaszni. Szeretném ha ez a nyár is olyan varázslatos legyen mint a tavalyi volt. Mindent el fogok követni ennek érdekében. 

Szeretlek szívem<3

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr674487475

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása