HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.03.15. 16:27 Szabó Árpi

Nehéz napok

Réges rég volt már amikor írtam. Hát kicsit elfoglalt voltam mostanában. Hiszen minden időmet kitölti Dóri, műhely, campus Szengine. Nagyon nem egyszerű ennyi dolgot egyszerre csinálni, de nagyon élvezem. Sokkal jobb mint egész nap a FB előtt ülni. Ja kihagytam még valamit, egyetem. :D Mert hogy végül is ezért vagyok én itt Győrben. Volta a héten matek Zh, ami szerintem jól sikerült. volt már megmunk Zh is, ami meglett, de valljuk be rohadtul nem rajtam múlott. Úgyhogy zajlik az élet. 

2/3:D:D:D:D:D Nagy királyság. Mindenféle szempontból.

És hogy mi a helyzet az én kis édes drága cukorborsommal???? Hát tanul. Sokat sokat tanul. Mindenből 5 öst akar, de hát ez lenne végül is a normális. Én nagyon büszke vagyok rá , hogy tisztességesen csinálja ezt az egyetemet. Ez a zh időszak ez ilyen. Tudom, hogy ilyenkor feszült és hogy izgul, hogy minden jól sikerüljön. Én ezt megértem, tudom hogy ilyen és ennyi. Nekem is így kéne tanulnom:D Akkor királyság lenne minden:D De attól függetleneül, hogy a múlt hétvégét végigtanulta, jó volt kettesben lenne. Már csak az a tudat, hogy melletem van mindig, az nagyon jó. Sajnos most kicsit betegecske, és pont a legrosszabbkor jött. De hát nehéz az élet....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr804318634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása