HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.01.04. 23:27 Szabó Árpi

Ismét eltelt egy év....

 Hát hosszú és izgalmas év volt. Ha a januárt nézzük akkor számomra egy nagy butaság volt. 2 szer bedőltem ugyan annak a buta lánynak és úgy érzem megbántottam akkor vele egy másikat. De ezt hamar letudtam.... Így január közepén egy este történt valami, ami úgy érzem az egész életemet megváltoztatta. Aznap este nem tudtam, hogy mi fog belőle kialakulni, de a vége szép lett.... De ezt majd később. Megvolt az első vizsgaidőszakom is, ami hát sikerült ahogy sikerült. Nem vagyok büszke magamra, de a februárt új felfogással kezdtem. Újra elkezdődött a félév. Jártam rendszeresen órákra, tanultam és így tovább. Eközben a családom egy új embert ismerhetett meg Dóri személyében. Abban az időben úgy áprilisig elég sokszor volt nálunk vendég. Anyáék is megkedvelték szóval klappolt minden. 

Április elkezdődött a versenyszezon is. első verseny sőt már első teszten adódtak problémák. Először a gumik, aztán a váltó fogazott le. Elsőre még nem voltam magam alatt, de amikor a Ringen is tönkre ment, akkor nagyon magam alatt voltam. Nem gondoltam volna, hogy tovább tudok menni az évben, de aztán újra megcsináltam és mentem tovább. Az eredmény nem volt fényes, mert valahogy nem voltam egy hullámhosszon a versenyzéssel. De ami a legrosszabb az, hogy valahogy elfogyott a szlalom iránti lelkesedésem. Ezek után próbáltam valami új bajnokságot keresni, de ezek mellet mindenképpen végig akartam menni az Oszakban. Elmentem egy FRT kupára, ami nagyon tetszett. És nagyon jó eredményt értem el, ez adott nekem egy kis löketett, hogy tudok én gyorsan menni. Végül a bajnokságban 3 dik lettem. Van kupa, van eredmény, de ennyi volt vége a szlalomnak. Jövőre más lesz! De versenyzés szempontjából ez az év nem volt a legjobb. Volt sok szép pillant, de volt már jobb szezonom is. Majd jövőre!

Az egyetemen ekkortájt volt a SZE napok! Az valami fergeteges volt! Campus kupa, bulik hihetetlen jó volt. Imádom ezt az egyetemet. Nagyon jó társaság rengeteg jó fej ember! Közben ért egy kis lelki fájdalom. Dóri összejött egy csávóval. Kiborultam. De ha ma visszagondolok, akkor kezet fognék most vele:D De sze napok után javultak az események. Valahogy úgy történtek a dolgok ahogy szerettem volna. Valahogy mind a ketten belebonyolódtunk egymásba. rájöttünk, hogy egymás nélkül rossz és, hogy ha egyedül vagyunk akkor hiányzunk nagyon egymásnak. És ez a dolog csak mégjobban elfajult amikor csak lejött Győrbe egy hétre hozzám, amikor két hétig távol voltam a vízi túrán! Végül július 17 beteljesült a dolog. Összejöttem a földkerekség legtökéletesebb nőjével. Aki oda meg vissza van értem és én szintúgy! Annyira de annyira boldog nyár volt. Persze volt egy nagy negatívum. A vizsgaidőszak. Az eleje flottul ment, de sajnos a vége már nem inkább. 2 kredit kellet volna a csodához, de nem jött össze. Így kirúgtak. De hál istennek ismét kaptam egy második esélyt! Köszi anya! Most nem fogok csalódást okozni! 

Visszatérve a nyárhoz. sülve főve együtt voltunk. Nem volt hiba, nem volt semmi. Csak a gyönyörűség! Annyira tökéletes minden. Valahogy ez hiányzott az életemből! 

Eljött a szeptember, kezdődött a suli, de most már mint kapcsolatban élő ember mentem vissza. Mindenki arcán látszódott, hogy nagyon örültek nekünk. Azért ez is nagyon jól esett! Bejártam az órákra, tanultam nagyon sokat sikerültek a Zh-k is. Jött a szülinapom és fergeteges ajándékot kaptam az én cukorbórsomtól! Ezek után az esemény kicsit sivárrá váltak. Én tanultam, dórival élek mint hal a vízben, boldogabb vagyok miatta nap mint nap! 

Karácsony. Szintén együtt töltöttük, megint ajándék..... hát kreatív!:D Szilveszter nagyon jó buli! Éjféli csók végre a megfelelő emberrel és a megfelelő ember mellett keltem fel:D Úgy érzem az életem jó fordulatot vet, most főként Dóri miatt! rengeteg pluszt ad:D Leírhatatlanul boldog vagyok. Az évben sok olyan dolog történt ami rossz volt. De valahogy ez az egész szépéé teszi:D

Remélem a következő év sokkal de sokkal jobb lesz. De már csak azért is mert mint a borsó meg a héja:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr73520536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása