HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2011.12.30. 15:53 Szabó Árpi

Cukorbórsóóó:D

Karácsony és a család után két dologra vágytam igazán! Az egyik Dóri a másik pedig egy kis billiárdozós este. Ez 25 én este meg is történt. Nagyon jó volt. Abszolult Fay-s társaság:D Ezek után már reggel nagyon nagyon vártam, hogy megszólaljon az ébresztőórám, hiszen akkor indulhattam a Népligetbe Dóriért!!! Már egy hete nem láttuk egymást, így már nem kicsit hiányzott! Első pillant amikor lelibben a buszról, hát az kb leírhatatlan, úgy hiányzott és most végre ott áll előttem és csókolhatom ölelhettem:d Fergeteges... 

Miután haza értünk első dolgunk volt az ajándékozás. Nagyon izgultam, hogy tetszeni fog e neki az én fotósmacicsrózsás kompozícióm. Hát azt hiszem sikert arattam:D Nagyon megnyugtató volt látni, hogy tetszik neki, hiszen ez volt az első ajándék mait én adtam:D Aztán következett a kereatívmester ajándéka. Egy semmi doboz megtöltve csupa csupa fergeteges pillanattal:D Nagyon nagyon beletalált:D Király nagyon, de hogy valaki hogy tud ennyire kreatív/ kreaktív lenni az nem tudom:d Most meg úgy vagyunk mint a borsó meg a héja:D 

Nagyon boldog vagyok. Híhetetlen hogy ennyire bolond:D De én pont ezért szeretem, hogy a fejembe lévő össze hülyeséget elmondhatom és megkérdezhetem tőle, és mai még jobb, hogy ő is pont ugyan ezt teszi. 

Ma Bánátival voltam szilveszter ralin. Jó volt egy picit autóverseny látni, meg dumálgatni mindenféle  zsamóságról. Arnie barátommal is összefutottam. Dóri most Győrben van. Reggel tettem fel a vonatra mert vizsgázik. Éppen most:D De aztán jön vissza este. Jó lenne ha már újra itt lenne:D Már csak 4 óra:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr473507178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása