HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.06.29. 21:53 Szabó Árpi

Összegzés

Szűk egy hónapja nem írtam egy betűt sem, pedig azóta történt jó néhány dolog. Kezdjük a legrosszabbal, az én egyetlen cukorborsóm levizsgázott és Győrből is elment. Így jelentősen lecsökkent az az idő amit láthatom. Ez igen rosszul viseljük mindketten, ennek főként én vagyok az oka. Engem kb most már minden Győrhöz köt. Itt a Szengine, a munka, műhely és kb csak a hétvégéim szabadok. Próbálok valamit kitalálni, de hát nem nagyon megy.  Dóri is szenved én is. Remélem azért a jövőben többet fogom látni. Az egyértelmű, hogy azért nem utazik fel, hogy egész nap itt üljön a szobában és várjon engem, így a hétvégék lesznek a mi napjaink. Próbálom majd úgy igazítani a melót is. 

Végeztem a vizsgákkal is. A vizsgaidőszak egész jól sikerült, bár lehetett volna jobb is. Amíg minden faszságot elvállalok addig az ilyen lesz. 

A múlt héten leutaztam az én szívemhez legközelebbi városba, Szekszárdra. Megint eljött az izgulás pillanata:D, nem csak nekem. Nagyon jó volt átkarolni, megcsókolni, hozzábújni. Felfedtük családos módba gemenc rejtelmeit is, amit már nagyon rég vártam Igaz volt egy kis navigációs probléma, de az is megoldottuk. Nagyon jó volt ez a pár nap, Petrával is nagyon jól eltudok lenni, meg nagyon vevő minden poénra:D Hiányoztak már ezek a reggelek, amikor hozzámbujik és megpuszil. Olyan jó érzés ez. Elaludtunk úgy hogy annyira össze voltunk bújva, hogy egymáson voltak a fejeink. Pedig borzasztó meleg volt:D Találkoztunk a lányokkal is, akik még szintén nagy arcok. Katinka pasija érdekes fickó, de jó fejnek tűnik:d Sajnos hamar eljött a búcsúzkodás ideje. Szerdán már jöttünk vissza családosként Győrbe. Kiköltözött végleg Dóri. Az a nap is szép volt. Egymás mellett ültünk, együtt kajáltunk, puszilkodtunk:D De nagyon rossz volt látni, hogy elmegy, majd beleszakadt a szívem. Azon a napon igen rosszul aludtam.

Nagyon szeretem ezt a lányt! És bármi legyen is nekem Ő az igazi. Senkivel nem érzem magam ilyen jól. Nagyon hiányzol és nagyon szeretlek.

Holnap indulunk Angliába. Nagyon várom már, kíváncsi vagyok arra az országra. Remélem nem lesz semmi addíció az úton.

Kicsiny Suzukim, mert hogy őt is meg kell említeni. Könnyült ismét egy két kilót, plusz lett benne egy új váltó, és nem is akármilyen, hanem GTi. Kíváncsi leszek rá!

" És bármi legyen is, én elveszem azt a lányt"

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr64619946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása