HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2011.12.19. 23:32 Szabó Árpi

Egyek szemem sír a másik nevet!

 Igggggeeeen meg van a statikám és a gépszerkem!! Végre túl vagyok rajtuk! Megérte tanulni ezekből, most úgy érzem elkezdtem haladni a korral. 

Nehéz napok ezek most. Alig láttuk egymást, alig voltunk kettesben és most újra 1 hét távol. Kezdek kicsit becsavarodni. Nagyon nem jó ez így, és rajta is látom, hogy nagyon szomorú és megviselt. sokat tanul és nem vagyunk együtt. Nagyon nagyon szeretem és egy hét megint külön,,,,bassszus ne már .Legyen már vége ennek a fos vizsgaidőszaknak. Eddig is nagyon is tudtam és biztos voltam benne, de most annyira de annyira látom, hogy mennyire oda van értem és ez rettentően boldoggá tesz. Leírhatalanúl jó érzés ez. Magam részérül annyit. Te vagy életem értelem:d

Ez a hét ajándék kitalálás időszaka lesz. Ki kel találnom valami fergetegeset. A fele már úgy érzem összeállt. Remélem nagyon nagyon tetszeni fog neki! Anya apa peti ajándéka már megvan. A vonatút kreatívvá tett:D kitaláltam nagyjából mindent:D

"Mindegy mennyire tűnik telinek az életünk, két sörnek mindig marad hely."

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr203476897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása