HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.05.12. 22:26 Szabó Árpi

Egy újabb félévnek vége!

Nos, hát ennek a félévnek is vége lett. Jó félév volt. Sok minden változás történt az életemben, amik én úgy érzem, hogy nagyban ki fognak hatni a jövőmre. Sok új embert ismertem meg, láttam sok érdekes dolgot. Lett egy műhelyem, kolis lettem, és ami a legfontosabb még mindig úgy turbékolunk mint ha egy hetesek lennénk. Nagyon élveztem most ezt a félévet. Az egyetem oldaláról ha nézem, akkor szerintem jól sikerült. Ez a geci Szalai megbaszott, de vajuk be őszintén, ki az aki átment??? Ha van olyan ember akkor respect!!!

Az elmúlt két nap nagyon jó volt. Régóta volt olyan, hogy ennyi szabadidőm lett volna. Így természetesen az én cukorborsómmal töltöttem el ez a két napot. Vásároltunk, sétáltunk, filmeztünk, aludtunk, fagyiztunk, dumáltunk, csócsólóztunk:D Szóval jó volt. Sajnálom, hogy régen volt már ilyen, erre jövőben jobban oda kell figyelnem. És nem csak mondanom kell, hanem meg is kell tennem. Kétkedve várom a nyarat.

Most hazajöttem egy napra, de holnap délután már tolom is vissza a belem, mert hétfő reggel 6 ra mennem kell melózni. Fasza....... Mindegy lóvét keresünk és tudok mellette tanulni is:D 

Kéne faragni a gépsárkányom, mert hiányzik az a néhány másodperc. Nagyon jó volt a verseny, én úgy érzem, hogy a maximumot kiautóztam magamból és a kocsiból, de még kell egy pici kraft, hogy felálljak a dobogóra. 

2012.05 (11)blog.jpg

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr284504838

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása