HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.01.05. 23:31 Szabó Árpi

Műhely

Eljött végre ez a pillant is!!!! Van saját műhelyem! annyira de annyira vártam már ezt:d Végre senki nem ugat bele, mit, mikór és hogy csinálom. Valahogy éreztem én, hogy Karcsival egyszer lesz egy közös műhelyünk. Hát eljött ez is. Nagyon faszányos az egész. Bazi nagy, bazi jó és és és a miénk:D A főbérlő csávó egy fergeteges figura. Nagyon sok midnet köszünhetünk neki. Remélem ez egy sikersztory lesz:D  Suzuki már be is foglalta a helyét:D Sőt már el is kezdtem csinálni!

 

Mai fáradság jele:D Győrben vasútállomáson kértem Győrig egy jegyet....... Kicsit néztek:D Metró, másik írányba szálltam fel......

Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon hiányzik.......

 

Óóóóóó és ez a 200dik bejegyzésem!:D

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr773523132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása