HTML

Gondolatok tőlem

Napi dolgaim, gondolataim, baromságaim

Friss topikok

  • Bánáti: Csorog a nyál a monitoromról!!! :D De boldogok vagytok, ez a lényeg. (Látom benne van az eszköztár... (2012.05.28. 20:29) Furcsa érzés
  • Szabó Árpi: @Bánáti: Tényleg, mekkora igaz:D:D:d (2010.11.16. 20:23) Tiszta fejjel!
  • Bánáti: Fordítva Árpi. A Viharsziget korábbi film mint az Eredet. (2010.11.11. 11:28) Szép este!
  • Kalti: Ahhoz, hogy valami jól működjön és a barátág és a párkapcsolat határán egyenysúlyozzon nem muszáj ... (2010.10.19. 11:08) Nehéz este!

Linkblog

2012.04.26. 10:49 Szabó Árpi

Március, Április

Telnek múlnak a napok.... Sok sok tennivalóval. Lassacskán sikerül összehozni a szengines járműves csapatott, de nagyon nehéz dolog. Sajnos ez a zh, illetve a vizsgaidőszak betesz nekem, de majd valahogy ez is megoldódik. Sikerült végre visszakuncsorogni a tanszékre. Újra kapok fizetést, igaz egy hónap kimaradt, de volt annyi plusz órám, hogy nem maradtam lóvé nélkül.

Campus kupa! Sikeresen lebonyolítottuk! Igaz volt az elején egy két nehézség, de úgy gondolom, hogy sikeres versenyt zártunk. Én személy szerint nagyon élveztem. Mind a 3 hónap amit ebbe belefektettem, nagyon tetszett! Persze voltak nehézségek, de hát hol nincs. Sikerül jó embereket magam köré gyűjteni, leszámítva az a párat. Életem értelemére is nagyon büszke vagyok!!!! Jól állt neki ez a rajtoltatás, de hát szegény háta bánta, ami rányomta az egész hétre a bélyegét! Jövőre nagyon kell erre figyelni. A pályáról még annyit, hogy nagyon király és fergeteges lett! Minden versenyzőnek láttam az arcán, hogy tetszik neki! Remélem még többször is átélhetem ezt a szervezőgárdás , dolgot mert nagyon tetszett!

Sze napok. Hát idén nem volt valami eszméletlenül jó. Én úgy gondolom, hogy a rossz idő volt a fő ok, mivel tavaly minden este a parton kezdtünk inni, egy szál pólóban, idén meg fent a koliban. A bandák sem voltak a legjobbak, bár egy koncertre se mentünk le, szóval igazából nem nagyon tetszett nekem ez a 3 nap. Olyan volt mint három szerda, csak 15 szőr több emberrel.

A múlt hétvégét ismét életem szerelmével töltöttem! Igaz ő előbb ment haza hozzám és elment anyámmal táskát vásárolni!!!!!! Na ez a nem mindegy... Milyen már???? Titok reméltem mindig is, hogy jóban lesznek, de hogy ennyire és még vett is neki egy táskát, hát anyám igazán egy fergeteges arc:D A hétvége hátra levő része is kellemes volt, jó volt kettesben tölteni 2 napot, bár lehetett volna több is! Tudom , hogy java rész miattam nem vagyunk sokat együtt, de hát annyira élvezem ezt az életet most. Persze kicsit most át kell reformálni, hogy több idő jusson dórira is.

Az elkövetkezendő három hét az a tanulásról fog szólni, illetve jövő héten szombaton megyünk versenyre. Nekem idén ez lesz az első verseny, szóval várom már nagyon. A kocsival is még alig mentem.....

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://szaboarpi361.blog.hu/api/trackback/id/tr944474370

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása